Re: KT7-RAID i HPT370, kto wie jak wsadzić nowy firmware w hpt370 do tego cuda

Autor: Maciek (maciek_d_at_icpnet.trzeba_to_usunac.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 20:31:22 MET DST

> slyszałem że gdzieś można sciągnąć przerobiony bios z nowym hpt370 ale też
> nie moge znaleść
> może ktoś jest w temacie i by wytłumaczył jak zaladować ten nowy htp370

    Ech... sprawa wygląda tak, że:
    "The BIOS updates we provide only work for PCI card host adapters - they
are not capable of updating HPT controllers that are integrated into
motherboards. You will need to search for the motherboard BIOS update that
includes the required HPT BIOS. Visit the manufacturer's website for the
proper downloads." - info ze stron HPT.
    Czyli musisz poszukać biosu do mobo, który ewentualnie będzie zawierał
nowszy bios kontrolera (imo: mało prawdopodobne).
    Pozdr,
    MD

--
*****         A w pudle (Anec PlusView1000AMG + PS500W) siedzi:        *****