Re: Karta graficzna około 500zł z DX9

Autor: Rafał (kochanke1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 16:28:40 MET DST

> Chlopie, nie mam zamiaru cie wysmiewac, bo to do niczego nie prowadzi.
> Apeluje jedynie, abys przed wzieceim udzialu w dyskusji dokladnie sie
> zorientowal w temacie,
> bo w tej chwili piszesz kompletne bzdury.

Wielu z was życze tego samego.
Nikt kto twierdzi że Sapphire nie jest gorszy np od herculesa,gainwarda, msi
itp nie powinien doradzać w kwestii doboru sprzętu.

> Na dodatek upierasz sie przy swoich chorych teoriach uparcie jak osiol.

Bo są słuszne.I nie upieram się tylko staram się udowodnić moje racje.
Oczekiwałeś że się wypowiem a ktoś "kto się lepiej zna-jego zdaniem-ode
mnie" odpisze na mojego posta,a już zmienię zdanie??
Gdybym widział jakieś żelazne argumenty to nie wykluczam zmiany zdania,ale
większość z was takowych nie używa...niestety.

> Cale szczescie, ze Norbert mniej wiecej siedzi w temacie i potrafi (chyba
> :-) wyciagnac wnioski z tej debaty.

Też mam nadzieję że wyciągnie właściwe wnioski.W końcu o to chodzi.

> Niestety "zielony" uzytkownik mialby przez ciebie kompletny metlik w
glowie
> i w ogole nie skorzystalby z tej dyskusji.

LoL
Metlik?Przeze mnie??
Ja wypowiedziałem swoje zdanie i trzymam się go konsekwentnie, więc mętliku
nie wprowadzam, chyba że uznamy,że skoro mam inne zdanie od was to
niepotrzebnie mące...

...Pozdrawiam