Odtwarzacz mp3 - co wybrać?

Autor: Piotr Grzegorz Skowroński (skowi_at_SPAMERZY.PRECZpoczta.fm)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 23:37:42 MET DST

Witam!

Ponieważ mój discman po kolejnym poważnym urazie odmówił współpracy, stoję
przed koniecznością zainwestowania w substytut. A ma to być lekki skok
technologiczny - malutki odtwarzacz mp3 flash.

Archiwum oczywiście przejrzałem, ale sporo postów pochodzi sprzed ponad
dwóch lat, a to co wyniuchałem niespecjalnie mi pomogło w wyborze...
Pomożecie?

To co bezwzględnie być musi:
1. Złącze USB na kablu, a nie "kluczyk" wkładany do gniazda.
2. Zasilanie na baterie "AA" - zwykłe paluszki.
3. Pamięc przynajmniej 128 mega.
4. Możliwośc wykorzystania odtwarzacza do transportu innych danych - coś jak
przenośny dysk.
5. Możliwie głośne odtwarzanie i czysty dźwięk (wiem że to cholernie
subiektywne kryterium, chodzi mi o słyszalność na ruchliwej ulicy czy w
hałaśliwym tramwaju i o w miarę rozsądnie brzmienie).

To co raczej chciałbym mieć:
1. Pilot w słuchawkach - najlepiej podświetlany,
2. Możliwość "przewijania" pojedynczego utworu, a nie tylko przeskakiwania
między nimi.
3. Możliwość rozszerzenia pamięci - niekoniecznie.
4. Jakiś klips do paska.

To czego nie potrzebuję:
1. Dyktafon
2. Radio

Sprzęt nie musi być malutki, i tak zmieści mi się w kieszeni. Nie musi też
grzeszyć specjalną estetyką, raczej wolałbym solidne wykonanie. Oczywiście
im taniej, tym lepiej - wstępnie chciałbym się zmieścić w 600 PLN, powyżej
tej kwoty - niechętnie, chyba że trafiłby się sprzęt marzeń ;)

Co sugerujecie?

--
ukłony - skowi
skowi at poczta fm