Re: Problem z uruchomieniem kompa

Autor: Tomek (kefir_pWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 23:25:01 MET DST

> Na obywatelu Tomek oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło
> następujące zeznania...:

> piszesz o 'dyskcach'- czyli liczba mnoga. został ylko jeden, odpenij
> wszystko co zbędne do staru. napisz jaki masz zasilacz

sorry, miałem na mysli dysk (sztuk 1), cała reszta odpięta. Zasilacz? Jakiś
standardowy 350 W (podłączony OK). Płyta, jest używana.... Czy możliwe jest to,
że nie uruchamia sie poprzez jej poprzednie ustawinia??? Próbowałem przestawiać
zworkę na płycie żeby zresetowac ustawienia ale nie pomogło.... Jest też
możliwość takiego ustawinia zworki, żeby po starcie od razu pokazywał sie bios,
sęk w tym, że kompletnie nic sie nie pokazuje (speaker sie w ogóle nie odzywa)