Re: Odświeżanie w LG 700P

Autor: MG (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 23:16:35 MET DST

Użytkownik "KRS" <kjajkoNO_SPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!!
>
> jest tylko jeden problem. Przy rozdzielczości 1024*768 producent podaje że
> max odświeżanie to 100Hz , u siebie mam ustawione 120Hz przy tej
> rozdzielczości i wszystko ładnie chodzi. Moje pytanie to czy takie

oficjalnie max odswiezanie przy tej rozdzielczosci wynosi 115Hz, moj od 1,5
roku chodzi bezproblemowo przy 100Hz, 120Hz nie udalo mi sie wycisnac

jezeli nie robi Ci to duzej roznicy to wroc ponizej ustawien nominalnych,
np. do 100Hz, jezeli jednak wolisz 120Hz to tez przeciez nie ma problemu bo
jakby co to sa 3 lata gwarancji

pozdrawiam
morpheus