Re: Maszynka do faktur/Router - ASRock K7VM4

Autor: Maciek (maciek_d_at_icpnet.trzeba_to_usunac.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 23:10:30 MET DST

> Mala pomylka :(
> Zapatrzylem sie na zdjecie ViaEPIA ME6000 - zastanawiam sie nad
odtwarzaczem
> DivX :D

    Mała rzecz a cieszy! :D
    Również mnie kusi złożenie sobie małego-wielkiego PC. I powiem Ci, że w
EPIA odstraszają mnie tylko dwie rzeczy: 1) nienajlepszy stosunek ceny do
wydajności (powiedzmy, że do przeżycia) oraz 2) kompletny brak fajnych
obudów mini-ITX na naszym rynku. Daj znać, gdybyś znalazł jakieś fajne
pudełko, którego nie trzeba by sprowadzać z USA! ;)
    Pozdrawiam (i mówię dobranc ;) )
    MD

--
*****         A w pudle (Anec PlusView1000AMG + PS500W) siedzi:        *****