Re: LCD Nec 17" 1760NX black

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 21:24:03 MET DST

>Dla mnie czarna obudowa go lekko dyskwalifikuje, bo przez nią nie
>spełnia norm TCO 03, a w związku z tym strasznie kontrastuje krawędź
>monitora i białe (jasne) tło na ekranie.

Nieściśle....

1. 1760NX występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: szarej i
czarnej.
2. Ten model był skonstruowany tak aby spełniać TCO 03 a nie ma tego w
papierach dlatego że został "wypuszczony" na rynek PRZED jej
opublikowaniem.
3. Jednym z warunków dopuszczających czarną obudowę w TCO 03 jest
zniwelowanie różnicy pomiędzy jasnym ekranem a czarną krawędzią
obudowy. Robi się to przez jaśniejszą, najczęściej srebną maskownicę
wokół ekranu. Dzięki temu czarne monitory spełniające TCO 03 łatwo
odróżnić od tych TCO 99. Wiele modeli monitorów i większość Nec'ów
wyprodukowanych PRZED oficjalnym opublokowaniem TCP 03 miało już
zaaplikowane takie rozwiązanie.
4. Skoro nie zauważyłeś srebrnej obwódki i od czarnej obudowy
kontrastującej z jasnym ekranem bolały Cię oczy to chyba oglądałeś
inny model.
5. Biorąc pod uwagę punktt 4 dalsze Twoje uwagi odnośnie tego monitora
nie są wiarygodne.

PS. Proponuję poszukać w sieci opisów tego modelu. Wady, które
wymieniłeś w rzeczywistości nie mają miejsca, wręcz przeciwnie te
cechy ma jedne z najlepszych w swojej klasie.

--
Tom
quality is visible