Re: Czy komputer może godnie zastąpić magnetofon ?

Autor: Aconitum (aconitum_at_fuckspam.interia.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 20:03:05 MET DST

Użytkownik "Jaras" <jar_w_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tydzień temu padł mój oststni magnetofon deck Sony,

[cuach]

> Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami w tym temacie. Z
> góry dziękuję !

Witam

Dostałeś już kilka odpowiedzi, ale chciałbym dorzucić jeszcze swoje trzy
grosze.

Od kilku lat z ogromnym powodzeniem komputer zastępuje mi magnetofon. Dzwięk
zgrywałem na różnych Soundblasterach, ale najlepsze efekty mam przy
wykorzystaniu SB Live! 5,1 ze zmodyfikowanymi sterownikami od Audigy2. Do
zgrywania polecam WaveLab (ja używam wersji 4.01a). Dlaczego nie CoolEdit'a?
Bo po prostu daje gorszą jakość dźwięku i ma trochę niedoróbek.
Często nagrywam audycje nocne, więc bardzo przydaje mi się możliwość
ustawienia godziny startu i czasu trwania nagrania (CoolEdit kilka razy po
prostu nie rozpoczął nagrywania, bo mu się godziny i daty poprzestawiały,
WaveLab - nigdy mnie nie zawiódł).
Gdy nagrywam długi materiał (np. 4 godziny) WaveLab musi podzielić plik na
kilka części, bo nie obsługuje plików większych niż 2GB, CoolEdit obsługuje
dłuższe pliki więc takie 4 godziny są w jednym kawałku. Wolę jednak
WaveLaba, bo przy edycji długich plików CoolEdit działa bardzo niestabilnie.

Pozdrawiam
Aconitum