Re: Wywalone kondziory,niestabilne napiecie....(dlugie)

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 13:29:01 MET DST

Hey,

Użytkownik "hattab" <nieprawdziwyadres_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam tu taki problem, a serwisy wyglaszaja rozbiezne opinie. Pomozecie :) ?
> Od 2,5 roku mam plyte Epox 8KHA+ (zwykly komp Ahtlon
> 1500XP,cdrw,1xhdd,radeon 9k pro etc.) i wlasnie padl mi 4ty zasilacz na
nim

Mialem te sama plyte przez 2 ostatnie lata ... rowniez wylewaly mi sie
kondensatory ... przy bardzo duzym obciazeniu powodowalo to resety (np.
Prime95 nie dal rady go zresetowac) ... a i wlaczenie kompa udawalo sie za
2-3 razem - po prostu wylaczal sie sekunde po wlaczeniu (fakt ze za czesto
go nie wylaczalem;). Aha plytka chodzila praktycznie nonstop przez 2 lata.
Kupilem nowa plyte ... problemow nie mam. Zasilka Chieftec 360W SF. Wiec na
100 % u mnie wine za resety ponosily te kondensatory :) Plyty na razie sie
nie pozbylem, przymierzam sie do zupgrejdowania starego poczciwego serwerka
... tylko musze wimienic te kondensatory i wlasnie szukam znajomego
elektronika ktory nie wzialby za to az 100 pln ;)

Pozdrawiam, Paweł