Re: Wywalone kondziory,niestabilne napiecie....(dlugie)

Autor: hattab (nieprawdziwyadres_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 13:41:31 MET DST

deto

> 100 % u mnie wine za resety ponosily te kondensatory :) Plyty na razie sie
> nie pozbylem, przymierzam sie do zupgrejdowania starego poczciwego
serwerka
> ... tylko musze wimienic te kondensatory i wlasnie szukam znajomego
> elektronika ktory nie wzialby za to az 100 pln ;)

Dzieki za rade, czyli chyba plyta do wymiany :(, poczekam az mi przetestuja
zasilacz, bo pomimo ze kiepski, to do zwyklego zestawu powinien starczyc
(ten MGB 350). Co do tych kondziorow, zalezy ile ich masz do wymiany, ale
jak wiecej niz 5 to wymiana moze Ci sie nie oplacac, jeden to koszt 5-6 zl
plus robocizna (nawet jakby to byla flaszka dla znajomego :)),wiec
paredziesiat zl na pewno, a plyta taka (np: MSI na KT266A) kosztuje niecale
100 zl.

Pzdr.
TT