Re: Który model HP jest najtańszy w eksploatacji?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 01:01:53 MET DST

chairon wrote:

> Oto kolejna dyskusja nt. drukarek
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.comp.pecet&tid=681794
> 2
>
> Tutaj, z kolei, w którymś wątku ktoś pisze, że wymiany głowicy może
> dokonać jedynie serwis, bo trzeba kalibrować... poza tym odradzają
> Canona... i bądź człowieku mądry ;-(

Gdzie to było napisane:)?

> Przy identycznych parametrach (zapełnienie 5%, tryb normal) Canon
> podaje 130 str. i to skłania do zastanowienia się...

Troche mało podają. Ale jeżeli myslisz, że HP jest tańszy to
nieprawda:) A dane podane przez producenta są mało wiarygodne...

> Używałeś HP. Ile napełnień wytrzymywał zasobnik zanim nadawał się do
> kosza? A czy to prawda, że trzeba mieć kilka zasobników, bo drukarka
> zapamiętuje 2 ostatnie i po napełnieniu nadal widzi jako puste?

Prawda, ale da sie to zresetować. Poszukaj na googlach. Troche z tym
roboty, ale to nietrudne. Ja nie napełniałem w swoim HP. Zawsze ktoś mi
oryginał dawał. Nigdy za niego nie zapłaciłem:) A słyszałem o 4,5
napełnieniach...

> Która? :-)

Obie

> No, jakoś nie ;-)

Wiec zastanów sie zanim kupisz HP

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200