Re: Który model HP jest najtańszy w eksploatacji?

Autor: KEMOT (kemot_at_inetia.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 01:37:36 MET DST

Jeżeli moge coś dodać do dyskusji to używam od 1999 roku Canona BJC 4400.
Wydrukowałem na tym około 15000 stron, niejednokrotnie napełniając zasobnik
z tuszem zwykłym atramentem. Canony i Epsony mają to do siebie że wymianie
ulega zasobnik, natomiast głowica w takim układzie powinna wytrzymać więcej
niż w HP (takie jest moje zdanie). 1,5 roku temu zakupiłem w pracy do Biura
Rachunkowego Canona s200 (takie małe fajne) do taniego drukowania około 500
stron/miesiąc. Bez problemu wymieniam zasobniki za 10 zł. brutto co
wystarcza na miesiąc ponieważ są one dosyć małe. Bawiłem się równierz w
zakup tuszu, taka buteleczka 200ml za 60 zł. brutto i też działało ale to
jest brudna robota ale tanio jak barszcz. Jeżeli chodzi o wysychanie głowicy
to przy włączaniu drukarki ona sama się przeczyszcza zużywając troche tuszu
ale się pewnie w ten sposób konserwuje - przynajmniej Canon s200. HP nie
używałem więc się nie wypowiadam. Pozdrawiam KEMOT.