Re: Który model HP jest najtańszy w eksploatacji?

Autor: chairon (chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 00:05:20 MET DST

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> Da sie.

Oto kolejna dyskusja nt. drukarek
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.comp.pecet&tid=6817942

Tutaj, z kolei, w którymś wątku ktoś pisze, że wymiany głowicy może dokonać
jedynie serwis, bo trzeba kalibrować... poza tym odradzają Canona... i bądź
człowieku mądry ;-(

> Nie wiem jakiej pojemności są kartridże w tym modelu Canona, ale
> ogólnie to one nie są zbyt pojemne. Do i350 ma 9ml. Musisz to też wziąć
> pod uwage. Do 5150 ma 19ml. Nie można bezpośrednio tak porównywać bo
> inne jest zuzycie, ale jakieś porównanie to jest. Wedug HP pojemnik
> 5150 wystarczy na 450 stron przy 5% zapełnieniu w trybie normal.
> Hahaha:)

Przy identycznych parametrach (zapełnienie 5%, tryb normal) Canon podaje 130
str. i to skłania do zastanowienia się...

> CANON:) Decyzja należy do Ciebie. Dużo ludzi uzywa Canona, nie wymienia
> głowicy, i mają bardzo tanie wydruki. Pojemnika HP w nieskończoność nie
> napełnisz. Ale przy użyciu 50stron/miesiąc pewnie z raz czy dwa
> bedziesz musiał wymienić pojemnik w czasie życia drukarki:)

Używałeś HP. Ile napełnień wytrzymywał zasobnik zanim nadawał się do kosza?
A czy to prawda, że trzeba mieć kilka zasobników, bo drukarka zapamiętuje 2
ostatnie i po napełnieniu nadal widzi jako puste?

> Tyle powinna działać. Ale nie więcej:)

Która? :-)

> A nie napełniacie?

No, jakoś nie ;-)