Re: Który model HP jest najtańszy w eksploatacji?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 23:47:58 MET DST

chairon wrote:

> Aktualnie na Allegro jest za 150 zł, więc coś w tym jest...

150 za głowice to nie aż takie ogromne pieniądze.

> A mówisz, że samemu da się bez problemu wymienić?

Da sie.

> Hmm, raczej używałbym oryginalnych, bo ceny nie są wygórowane...

> No tak, ale on pisze, że wymienił (tylko!) 5-6 kardridżów w ciągu 3
> lat! To się wydaje bardzo mało prawdopodobne, chyba że drukował
> bardzo niewiele, ale to i tak dziwne...

Nie wiem jakiej pojemności są kartridże w tym modelu Canona, ale
ogólnie to one nie są zbyt pojemne. Do i350 ma 9ml. Musisz to też wziąć
pod uwage. Do 5150 ma 19ml. Nie można bezpośrednio tak porównywać bo
inne jest zuzycie, ale jakieś porównanie to jest. Wedug HP pojemnik
5150 wystarczy na 450 stron przy 5% zapełnieniu w trybie normal.
Hahaha:)

> Różnica między HP a Cannon, tak? Trudno mi w tej chwili dokładnie
> przewidzieć, ale wydaje mi się, że nie będzie to więcej niż 50
> str./miesiąc.

CANON:) Decyzja należy do Ciebie. Dużo ludzi uzywa Canona, nie wymienia
głowicy, i mają bardzo tanie wydruki. Pojemnika HP w nieskończoność nie
napełnisz. Ale przy użyciu 50stron/miesiąc pewnie z raz czy dwa
bedziesz musiał wymienić pojemnik w czasie życia drukarki:)

> Gdyby mi służyła przez 3 - 4 lata, to uważałbym to za sukces...

Tyle powinna działać. Ale nie więcej:)

> Brat ma HP 840 i wiem jaki to jest ból kiedy przyjdzie kupić nowy
> zasobnik... a problemy z pobieraniem kilku kartek na raz nie zdarzają
> się zbyt często.

A nie napełniacie?

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200