Re: Który model HP jest najtańszy w eksploatacji?

Autor: chairon (chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 23:25:21 MET DST

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> Wymieniasz sam więc tylko 160 zł. Niektorzy zużyją kilkanaście
> zasobników i nie trzeba wymieniać głowicy. Pojemnik HP nie wytrzyma
> tyle.

Aktualnie na Allegro jest za 150 zł, więc coś w tym jest...

A mówisz, że samemu da się bez problemu wymienić?

> Tego nikt nie powie. To zależy jakiego tuszu uzywasz, czy używasz cały
> czas tego samego, klimatu w pokoju.

Hmm, raczej używałbym oryginalnych, bo ceny nie są wygórowane...

> To było po 3 latach. 3 lata to spory czas. Pewnie nie używał drukarki
> przez jakiś czas. Dalej uważam, że koszty eksploatacji Canona są
> nizsze.

No tak, ale on pisze, że wymienił (tylko!) 5-6 kardridżów w ciągu 3 lat! To
się wydaje bardzo mało prawdopodobne, chyba że drukował bardzo niewiele, ale
to i tak dziwne...

> A jeżeli nie drukujesz dużo to różnica bedzie niewielka...

Różnica między HP a Cannon, tak? Trudno mi w tej chwili dokładnie
przewidzieć, ale wydaje mi się, że nie będzie to więcej niż 50 str./miesiąc.

> To jest wada i zaleta. Wada - zapychanie, zaleta - tani tusz. Nie raz
> słyszałem o zapchanych głowicach w Canonie. Ale jeżeli myślisz, że HP
> będzie ci służył lata to możesz sie zawieść.

Gdyby mi służyła przez 3 - 4 lata, to uważałbym to za sukces...

> Zwalone pobieranie papieru, pogorszajaca sie jakość wydruku -
> ostatnio moja HP610 umarła śmiercią naturalną.

Brat ma HP 840 i wiem jaki to jest ból kiedy przyjdzie kupić nowy
zasobnik... a problemy z pobieraniem kilku kartek na raz nie zdarzają się
zbyt często.

--
chairon