Re: Który model HP jest najtańszy w eksploatacji?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 21:24:49 MET DST

chairon wrote:

> Gdzieś wyczytałem, że najtańsza jest HP 3550, ale ceny zasobników w
> sklepach internetowych wcale tego nie potwierdzają.

NAjtańsza jest 5150. Pojemnik ma 19ml(nr 56). 3550 uzywa zdaje sie 27
który ma 10ml a kosztuje tyle samo.

> Czy nie upieram
> się przy HP? Im więcej się dowiaduję (nie tylko grupy dyskusyjne) tym
> większy mam dylemat. Początkowo myślałem o Canonie i350 (tutaj
> gorąco dziękuję Tobie za poprzednie odpowiedzi), ale wszystkie
> pozytywne opinie pochodzą od osób, które używają tego modelu od
> niedawna, więc są mało wiarygodne.

Za ok. 400zł:

HP 5150 - solidna drukarka, zbiera same dobre opinie, dośc droga w
eksploatacji, refille na allegro 2x20ml po 15 zł. Drukarki HP maja
problemy z podajnikiem papieru(sam mam HP 610, pobiera kilka kartek,
bardzo denerwujące)

Canon i350 - brzydka:),naprawde głośna, bardzo szybka, ta którą
drukowałem miała problem przy drukowaniu zdjęć(jakość zdjęcia
pogorszała sie pod koniec zdjęcia), tusze za 10 zł(firmy Modecom),
łatwiejsza wymiana tuszu, jeżeli drukujesz sporo to nie powinieneś sie
martwić o głowice.

Głowica może ci sie zapchać i w HP, a to już oznacza wydatek rzędu 100
zł na nowy tusz. Ceny głowicy do i350 nie znam. Staram sie dowiedzieć:)
Osobiście skłaniałbym sie do Canona, ponieważ łatwo sie tusze wymienia,
są tanie, i jeżeli sie drukuje to z zasychaniem nie ma aż takiego
problemu. Gdyby wyglądała jak 5150 to byłoby świetnie. O zapychanie
głowic aż tak bardzo bym sie nie bał. To sie dzieje przewaznie u osób,
które używały nieoryginalnego tuszu i nie drukowały przez dłuższy czas.
Wtedy zawsze można użyć gorącej wody lub pustego pojemnika z płynem do
przeczyszczania głowicy.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200