Re: tuner tv - Błagam, pomóżcie!!!

Autor: Adagio (witkowski_at_hot.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 13:32:55 MET DST

Zainstalowałem oprogramowanie Prolinka (wraz ze sterownikami) i działa
obraz, ale dźwięku nie ma. W Menedżerze Urządzeń mam 4 zainstalowane
urządzenia: WDM Audio Capture, WDM Video Capture, WDM TV Tuner i WDM
Crossbar. Wszystkie urządzenia działają poprawnie, tylko przy Audio Capture
wyświetlony jest komunikat: "Brak zainstalowanych sterowników tego
urządzenia", chociaż pozostałe informacje wskazują, iż ten sterownik jest!
Tak, czy owak - dźwięku nie ma...
Mój kolega ma ten sam problem, tylko że ma kartę Avermedia i Windows 2003
Server.
Co mam robić...? Pomóżcie, bo już nie mam pomysłów.
Pozdrawiam,
Adagio