tuner tv - Błagam, pomóżcie!!!

Autor: Adagio (witkowski_at_hot.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 20:35:28 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów!

Mam tuner tv Pixelview TV z radiem i używam Windows XP. Za nic w świecie nie
mogę zainstalować sterowników do tej karty. Podczas instalacji wskazuję
właściwą lokalizację (mam 3 wersje sterowników producenta), wyświetla mi się
okno z informacją, że sterownik niepodpisany cyfrowo, klikam aby mimo to
instalował. Instaluje i w efekcie Tuner, Crossbar i Video Capture są
zainstalowane, a Audio Capture - nie, chociaż przy instalacji jest ok.
Urządzenie nie działa!
Kiedyś udało mi się zainstalować te sterowniki dobrze i działało. Teraz jest
problem i nie wiem, jak sobie poradzić.
Błagam - pomóżcie....
Z góry dziękuję za rady.

Pozdrawiam,