Gigabyte Radeon 9600 - wyjście TV mi szwankuje

Autor: Linuksowiec (adam1p_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 13:34:13 MET DST

Jestem posiadaczem karty Gigabyte Radeon 9600 i tydzień temu podłączyłem
sobie kompa do TV, aby móc oglądać filmy na 25 calowym ekranie. I wszystko
ładnie chodziło, oraz był ładny i nie było żadnych problemów. Niestety do
czasu. Wczoraj włączyłem sobie TV w celu obejrzenia filmu i jak zobaczyłem
pulpit to się przestraszyłem. Obraz jest bardzo przyciemniony (nawet jak
ustawię w opcjach karty kontrast i nasycenie barw na fula), a kolory jakieś
takie dziwne (np. zamiast białego jest żółty). Dodatkowo zauważyłem że nawet
jak odłączę TV od kompa to mi pokazuje że TV jest podpięty i przy starcie
kompa obraz robi mie się panoramiczny. Obraz panoramiczny na początku to
normalka jak jest podłączony TV, ale jak go odłączę to zawsze wszystko
wracało do normy, teraz natomiast cały czas widzi że mam wpięty TV. Czy ktoś
spotkał się już z takim problemem? Czy możliwe że karta się uszkodziła?
Karta jest na gwarancji więc to nie problem, ale jesli to nie wina karty to
nie chcę wyjść na idiotę. Co ja mam zrobić? Z góry dzięki za wszelkie
sugestie w tej sprawie.