Re: tuner tv - Błagam, pomóżcie!!!

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobydSPAM_at_o2.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 21:27:24 MET DST

Użytkownik "Adagio" <witkowski_at_hot.pl> napisał w wiadomości
> Witam Szanownych Grupowiczów!
>
> Mam tuner tv Pixelview TV z radiem i używam Windows XP. Za nic w świecie
nie
> mogę zainstalować sterowników do tej karty. Podczas instalacji wskazuję
> właściwą lokalizację (mam 3 wersje sterowników producenta), wyświetla mi
się
> okno z informacją, że sterownik niepodpisany cyfrowo, klikam aby mimo to
> instalował. Instaluje i w efekcie Tuner, Crossbar i Video Capture są
> zainstalowane, a Audio Capture - nie, chociaż przy instalacji jest ok.
> Urządzenie nie działa!
> [...]
(...)
Cytat z instrukcji, co prawda ProLink, ale...
może pomoże?
"Tuner TV wymaga przerwań z których żadne inne
urządzenie nie może korzystać. Jeżeli jest inaczej to
komputer może się wieszać, tuner TV może nie działać
lub może w ogóle nie zostać przez komputer wykryty,
może nie działać tryb OVERLAY. W takim przypadku
należy umieścić tuner w innym złączu PCI i ponownie
sprawdzić konfigurację. Jeżeli nie można uzyskać
samodzielnego przerwania dla karty TV, należy w BIOSIE
płyty głównej wyłączyć nieużywane urządzenia np. COM1
i COM2 ustawić DISABLE jeżeli mysz jest typu PS/2
lub USB i nic do tych gniazd nie jest podłączane.
W ten sposób zyskuje się dwa wolne przerwania. Można
podobnie wyłączyć port drukarki, jeśli ktoś z drukowania
nie korzysta. Jeżeli nadal nie można uzyskać samodzielnego
przerwania dla karty TV, trzeba wybrać odpowiedni
slot PCI drogą prób i błędów".