Re: rar z haslem

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 16:42:25 MET DST

Kris_papa claimed:
> Gdybys pracowal w powaznej szanujacej sie firmie nawet do glowy by Ci nie
> przyszlo robic takie swinstwa, o ktore mnie posadzasz.

Na razie nie pracuję i faktycznie pozwalam sobie puki mogę.

> Poza tym nie wiem czy trzeba to Tobie pisac WIELKIMI LITERAMI - napisalem
> "Czy jest jakis sposob na
> pozbycie sie tego hasla, poza kombinowaniem z jakimis crackami z netu?" bo
> mimo, ze jestem Twoim ziomkiem nie w glowie mi zadne hakerstwo - dlatego
> udalem sie na grupe szukajac porady.

No i dostałeś: brute force. Wraz z celną uwagą że jeśli zrobił to
specjalnie to hasło w ten sposób złamane zostanie za kilka lat
(szybciej będzie proces wytoczyć).

> Tak juz nawiasem - z czystej ciekawosci i dla potomnych - powiedz mi
> - w jaki sposob opisac taka sytuacje nie bedac podejrzewanym przez Ciebie o
> probe hakowania czyjejs wlasnosci? ;))

Pisać prawdę - ona broni się sama.

--
ŻADNYCH patentów na oprogramowanie w Europie!
   Przeczytaj: http://www.ffii.org.pl/