Re: smieci na radeonie

Autor: marcin (liet-kynes_at_[cut)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 13:36:55 MET DST

Radosław Sokół naskrobał(a)...

> jesteś pewien, że to kwestia sprzętu? Podobne efekty dawał
> niepołatany Windows XP (ServicePack 1 chyba już naprawiał to).

nie jestem pewien, ale wczesniej jak sie spotykalem z czyms takim, to
byla wina kwestia sprzetu lub sterownikow.
mam win xp bez patchy, a polatam jak bede mial jakies stale lacze. 140MB
przez modem mi sie nie usmiecha :/
ale taki NFS Underground smiga dobrze, i pare innych gierek tez.
pozdrawiam
marcin