Re: rar z haslem

Autor: Kris_papa (info_at_informatyk.co.uk)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 15:44:20 MET DST

> Nie mogłeś po prostu napisać że chcesz złamać hasło w nieswoim pliku ?
> Serio myślisz że jesteś cwańszy niż Ci którzy wiedzą jak się łamie takie
> hasła ? No nic ziom, ucz się i pracuj - może kiedyś będzie z ciebie
> prawdziwy haker.

Gdybys pracowal w powaznej szanujacej sie firmie nawet do glowy by Ci nie
przyszlo robic takie swinstwa, o ktore mnie posadzasz.

Poza tym nie wiem czy trzeba to Tobie pisac WIELKIMI LITERAMI - napisalem
"Czy jest jakis sposob na
pozbycie sie tego hasla, poza kombinowaniem z jakimis crackami z netu?" bo
mimo, ze jestem Twoim ziomkiem nie w glowie mi zadne hakerstwo - dlatego
udalem sie na grupe szukajac porady.

Tak juz nawiasem - z czystej ciekawosci i dla potomnych - powiedz mi
- w jaki sposob opisac taka sytuacje nie bedac podejrzewanym przez Ciebie o
probe hakowania czyjejs wlasnosci? ;))

Pozdrawiam i dziekuje za konstruktywna pomoc.

Kris_papa