Re: rar z haslem

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 23:20:37 MET DST

Kris_papa claimed:
> przyszedl do mnie czlowiek, ktory dopiero co zwolnil informatyka ze swojej
> firmy,

Heh ;-)

> juz po zwolnieniu okazalo sie, ze informatyk spakowal klika tysiecy plikow
> informacji o ich klientach do jednego 1,5GB pliku rar zabezpieczajac to przy
> tym haslem. Nie moga sie skontaktowac z tym bylym informatykiem, ktory
> podobno wyjechal na kilka tyg. za granice.

Ten numer jest już tak oklepany że aż mi się śmiać chce jak to czytam.

> Swoimi sposobami probowali
> "shakowac" to haslo jakimis programikami z netu. Czy jest jakis sposob na
> pozbycie sie tego hasla, poza kombinowaniem z jakimis crackami z netu?

Nie mogłeś po prostu napisać że chcesz złamać hasło w nieswoim pliku ?
Serio myślisz że jesteś cwańszy niż Ci którzy wiedzą jak się łamie takie
hasła ? No nic ziom, ucz się i pracuj - może kiedyś będzie z ciebie
prawdziwy haker.

--
ŻADNYCH patentów na oprogramowanie w Europie!
   Przeczytaj: http://www.ffii.org.pl/