Re: Chce słyszeć cisze....

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 12:51:54 MET DST

In news:si6zk78vehr5$.vt0q8ok3jfy1$.dlg_at_40tude.net,
marcus075 <ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy> typed:
> Na obywatelu trzmiel oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
> wymusiło następujące zeznania...:

> :/ teraz mam CollerMaster'a- drze się jakby mu matke w kiblu
> topili:/chodzi na 5000rpm'ów. przecież są jakieś Articic Cooler'y,
> czy jakoś tak:/

nie dziwne ze wyje skoro ma taka predkosc obrotowa.

> aha... a czy standartowo [na 12V] jest cichy?

cicho to pojecie wzgledne i dla mnie kazdy wentyl co ma ok 2500obr/min
bedzie glosny, dlatego swojego zwolnilem do ok 1800obr/min

> nie doceniasz tej grafiki...;) ona była kupiona dość dawno i była
> droga...;)

ale teraz jest warta ok 160-190PLN, a pasywne chlodzenie zalmana do grafiki
kosztuje niewiele mniej

> karta się imo nie grzeje-nie ma powodów do grzania się [ani nie gram,
> anie nie zajume się 3D w CAD'ach, co najwyżejczasem jakaś grafika do
> strony i tyle] obecnie jest na niej taki minimalny radiatorek i
> wiatraczek-również malutki [30x30mm] ale szybkie jak cholera

skoro nie grasz to kup matroxa G400 z pasywnym chlodzeniem. jak sprzedasz
geforce'a to zostanie Ci jeszcze na nowy cooler.

pzdr.
trzmiel