Re: Chce słyszeć cisze....

Autor: marcus075 (ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 11:43:06 MET DST

Na obywatelu trzmiel oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
wymusiło następujące zeznania...:

> w cenie 38-60PLN mozna kupic coolermastera CP5-8JDIF-0L
> http://www.coolermaster.com/
> znajdzies sobie opis na ww stronie (link bezposredni jest troche dlugi i
> moze sie polamac)

:/ teraz mam CollerMaster'a- drze się jakby mu matke w kiblu topili:/chodzi
na 5000rpm'ów. przecież są jakieś Articic Cooler'y, czy jakoś tak:/

> jego standartowe obroty to 2300-2500, ja zwolnilem go do 1800 i jest bardzo
> cichy. proponuje do tego dokupi fanmate'a dla plynnej regulacji lub
> przelaczyc go na 7V - bedzie cicho i wydajnie.

aha... a czy standartowo [na 12V] jest cichy?

> pasywne chlodzenie zalmana bedzie troche drogie w stosunku do ceny tej
> grafiki,

nie doceniasz tej grafiki...;) ona była kupiona dość dawno i była
droga...;)

> Warto tez sprobowac zalozyc
> wiekszy radiator np od jakiegos proca

no... to mi akurat zostanie jeden z proca...;)

> i cichy, wiekszy, wentylator puszczony
> na 5V.

paswne...

> Jesli karta nie grzeje sie zbytnio mozna tylko zwolnic obroty
> wentylatora i powinno byc ok.

karta się imo nie grzeje-nie ma powodów do grzania się [ani nie gram, anie
nie zajume się 3D w CAD'ach, co najwyżejczasem jakaś grafika do strony i
tyle] obecnie jest na niej taki minimalny radiatorek i wiatraczek-również
malutki [30x30mm] ale szybkie jak cholera