Re: DDR400 i MSI KT6 problem

Autor: Pawel Mazur (muzzy121_at_o2.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 12:53:02 MET DST

Użytkownik "krzysiek" <krzysiek_82@(spam)go2.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Ronin" <siera6_at_polbox.com> napisal w wiadomosci
>
> Kingston to zadna renoma, mialem juz z takimi pamieciami problem wiele
razy,
> okazywaly sie po prostu uszkodzone. Radze sprawdzic ten ram.

Niekoniecznie są uszkodzone. Wystarczy poszukać na stronie MSI czy pamięci
które kupiłes będa chulać na KT6 delta. Ja miałem KT6 i sprawdzałem różne
pamięci min. Kingston, TwinMOS , no name , elixir, i najlepsze Kingmax. Te
chodza poprostgu rewelacyjne...
Nie zapominajcie że po wprowadzeniu PC3200 pojawiło się dużoooo problemów z
niekompatybilnością różnych modułów i płyt głównych