Re: Chce słyszeć cisze....

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 13:34:06 MET DST

Niejaki marcus075 twierdzi jakoby:
> Witam!
> Po zakupie nowego zasilacza poznałem słowo "cisza" bardziej dogłębnie.
> Teraz chciałbym kupić jakiś cooler na procesor. Wymagania:
> -ultra-cichy [zasilacz ma 21dB i go nie słyszę, więc coś koło tego:)]
> -co by chłodził procesor przyszłościowo... tzn: na jakiegoś AXP 2800+:)
> -cena: do 70zł.

Na moim Athlonie XP 2000+ mam założone takie coś:

I z tego co słyszę , to go nie słyszę :>
Procesor niestety się nieco grzeje, ma od 50 do 60 st. C

W tej chwili najgłośniejszy w moim komputerze jest dysk (nieszczęsny WD
:/ ), oraz grafika. Przykładając ucho coolera od CPU nie słychać :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//