Re: Z pastą czy bez?

Autor: Cykuta (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 02:37:13 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy> napisał:

> dla Ciebie żaden, ale wyobraź sobie że mi się tyo kiedyś przydało... i
> komuś też w ten sposób pomogłem... a poza tym w sig'u mogę Cię zmieszać z
> błotem i ciebie to niepowinno obchodzić- sygnaturek się nie cytuje i
> sygnatyrki są nietyklane! ot co, teraz się pobawie z sig'iem "spejjasz for
> ju":

Oczywiście, ze możesz zmieszać mnie z błotem. Zważywszy na twoje
dotychczasowe poczynania nawet bym się nie zdziwił.

> Widziałeś "Chłopaki nie płaczą"? Jakoś mi się Twoja ksywa kojaży z
> nazwiskiem Psikutas... miało być Psikuta... Nie pozdrawiam.

Widziałem. Niestety, Ty najwyraźniej nie widziałeś słownika ortograficznego,
gdzie słowo: kojarzy napisane jest przez "erzet", ani nie słyszałeś o
zasadach dobrego wychowania, ale to już raczej "zasługa" twoich rodziców.
Pozdrowień od Ciebie nie oczekuję; byłyby nieszczere i nie sprawiłyby mi
przyjemności.
Cyryl Kuta