Re: Z pastą czy bez?

Autor: Cykuta (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 02:30:18 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał:

> 1) Masz złą date

Miałem przez moment, nie wiedząc o tym. Poprawiłem natychmiast, kiedy mi to
uświadomiono. Czy to jakieś przestępstwo? I po co to młócenie słomy przez
kilka "rund"?

> 2) Wysłałeś dwa posty

Bzdura. Wysłałem raz. To ktoś inny powtórzył mój list dla "ustawienia mnie w
szeregu". Zwyczajne sztubactwo!

> 3) Masz zły delimiter

Nie wiem co to takiego ten "delimiter". I nie wiem czy musze wiedzieć żeby
mieć prawo korzystania z grup dyskusyjnych. Pewnie chciałbyś, żeby dla
uczestników były jakieś egzaminy wstępne ...

> 4) Nie umiesz odpowiadać na posty

Nie wiem o co ci chodzi. Jakoś wszyscy inni rozumieją co piszę.

> 5) Nie scancelowałeś posta

Jakiego znowu? Po polsku powinno być chyba: "nie skasowałeś listu". Ale
nadal nie wiem jaki list miałbym kasować.

> 6) Nie umiesz sie zachować

To zarzut "na wiwat" i wyssany z palca. Ja zachowuję się przynajmniej
przyzwoicie. Czego, niestety, nie można powiedzieć o paru "przemądrzałkach".

> Czemu mamy być tolerancyjni?

Oczywiście przymusu tolerancji nie ma. Możesz puszyć się i pyrgać nadal. To
nie jest karalne.

Cyryl Kuta