Re: zestaw...

Autor: michaljonca (miguel_at_arch.pw.edu.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 01:23:53 MET DST

wit.

> a czemu ram nie PC3200-400 MHz? bo FSB 333? IMHO bez sensu to i tak będzie
> działało synchronicznie (podzieli częst),
> a jak wymienisz praca na fsb 400 to co pamiątki też kupisz?

nie wiem czemu, nie znam sie.
co do zbieznosci fsb i czest. ramu to jest przypadkowa.
firewire juz mam na pci, wiec karta moze byc bez.

> - SATA - bo za jakiś czas będziesz płakał mam/pożyczyłem dysk sata i mogę
go
> sobie podłączyćdo ..

co do sata, to nie wiem czy kiedykolwiek to wykorzystam - nie sadze bym
pozniej dokupywal dysk do komputera, kupie raz i juz... tak mi sie
przynajmniej wydaje.

pozdr.
michal