Re: Z pastą czy bez?

Autor: Cykuta (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 22:32:15 MET DST

Użytkownik "deto" <detoWYTNIJ_at_TOop.pl> napisał:

> pomylenie dat i czasu jakos srednio wierze :) Mam nadzieje ze nie zrobisz
> tego nastepnym razem i nie dasz nikomu powodu do "puszenia sie".

Niewiele mnie interesuje w co wierzysz. Nie jestem, chłopcze, z tego świata,
w którym uprawia się jakieś beznadziejne, sztubackie gierki z datami.
Śmieszy mnie to, jak również podejrzenia o takie "wyczyny".

> Zgodne w netykieta. No ale co ona Cie obchodzi przeciez. To wszystko niby
ma
> ulatwic zycie userom. Szkoda, ze niektorzy tego nie rozumieja i sie dalej
> "pusza".

Owszem, obchodzi, ale to jednak nie żadna "religia". Jak widzisz odpowiadam
pod cytatami, wycinam zbędne zdania itp. To są sprawy o znaczeniu istotnym,
ważne dla przejrzystości tekstu, a zatem dla "ergonomii" całej
korespondencji.

> A delimiter to delimiter ... myslnik myslnik spacja ... masz outlooka, on
> tego sam nie potrafi wiec albo nie stosuj sygnaturki albo sciagnij
QuoteFix.

Nie sądzę, aby prawo korespondowania mieli tylko ci, którzy "obkuli się" z
różnych delimiterów o OuoteFixów. Ja po prostu nie wiem co znaczą te
terminy. I nie stosuję żadnej sygnaturki, tylko normalnie podpisuję się. Jak
większość normalnych ludzi.

> A Ty po co umieszczasz tam jakies bzdury ? Co kogo to obchodzi na grupie
> sprzetowej ? w przeciwienstwie do rzeczy z jakich ktos ma zbudowany
> komputer.

Gdzie niby umieszczam jakieś bzdury? O czym Ty, Kolego, mówisz? Napisałem
normalny list i podpisałem się. Tyle. Gdzie Ty widisz te "bzdury"? Jeśłi
chodzi Ci o komunikat o braku wirusów, to nie mam na to wpływu, umieszcza to
prawdopodobnie serwer, który przekazuje moje maile, ja żadnej takiej funkcji
nie włączałem i nawet nie wiedziałbym jak to zrobić. Przyjmij wreszcie do
wiadomości, że z grup dyskusyjnych korzystają także normalni ludzie, a nie
tylko maniacy!

> Dostales kilka sensownych odpowiedzi czyz nie ? Chcesz kolejnej ? Prosze
> bardzo ... przesmaruj najzwyklejsza biala H za 5 pln jak jej tam jeszcze
nie
> ma.

Owszem, dostałem i jestem za nie wdzięczny, czemu dałem wyraz dziękując
wszystkim normalnym. Niestety, nie wiem co to jest "najzwyklejsza biała H za
5 zł", ale w świetle odpowiedzi, jakie otrzymałem, nie wydaje mi się
koniecznym wiedzieć. Prawdopodobnie jest tak, jak napisało kilku kolegów, że
pasta jest pod folią na radiatorze i wystarczy go docisnąć oraz zamocować
aby spełniła swoje zadanie.

> B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP
> KVR400X64C3A/512, IBM80GB, WDC20GB, Teac CD-540E, Teac CD-W58E
> Audigy&Inspire5100 on AbitNF7-S, Chieftec DA-01-BD HPC-360-202

No i co mi z tej wiedzy o twoim komputerze? Czy to mnie on służy, czy w
ogóle mogę mieć z tego jakiś pożytek? Dla mnie to jak wystawianie krasnala w
ogródku, żeby sąsiedzi i przechodnie zwrócili uwagę na mój "stan
posiadania"! Ale, oczywiście, jest wolność i każdy może sobie napisać co mu
się żywnie podoba, mnie to nie przeszkadza. Ale proszę też o równie
liberalne (tolerancyjne) podejście do tego, co piszę ja. W końcu nie dla
zabawy.
Pozdrawiam.
Cyryl Kuta

---