Re: Z pastą czy bez?

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 21:33:35 MET DST

Hey,

Cykuta wrote:
> I co, ulżyło Ci, Kolego?
> Przestawionego czasu nie zauważyłem, wymieniałem baterię
> podtrzymującą i pewnie źle spojrzałem w kalendarz ustawiając datę w

Tylko winny sie tlumaczy ... znasz takie powiedzenie ? :) A w przypadkowe
pomylenie dat i czasu jakos srednio wierze :) Mam nadzieje ze nie zrobisz
tego nastepnym razem i nie dasz nikomu powodu do "puszenia sie".

> BIOS-ie. O pauzach nic nie wiem - tzw. netykieta to tylko postulat, a
> nie żadne obowiązujące prawo, który każdy musi znać i przestrzegać
> jak przepisu o przechodzeniu przy zielonym, a nie czerwonym świetle.
> Być może stawiam te pauzy inaczej niż Ty, ale nie puszę się jak kogut

Zgodne w netykieta. No ale co ona Cie obchodzi przeciez. To wszystko niby ma
ulatwic zycie userom. Szkoda, ze niektorzy tego nie rozumieja i sie dalej
"pusza".

A delimiter to delimiter ... myslnik myslnik spacja ... masz outlooka, on
tego sam nie potrafi wiec albo nie stosuj sygnaturki albo sciagnij QuoteFix.

> dodając do każdego swojego listu cztery wiersze pełne symboli różnych
> "śrubek", z których zbudowany jest komputer. Co to kogo obchodzi? To
> jest dopiero dziwactwo i epistolograficzny śmietnik.

A Ty po co umieszczasz tam jakies bzdury ? Co kogo to obchodzi na grupie
sprzetowej ? w przeciwienstwie do rzeczy z jakich ktos ma zbudowany
komputer.

> Na słowo odpowiedzi "w temacie" nie starczyło już energii?

Dostales kilka sensownych odpowiedzi czyz nie ? Chcesz kolejnej ? Prosze
bardzo ... przesmaruj najzwyklejsza biala H za 5 pln jak jej tam jeszcze nie
ma.

--
Pozdrawiam, Paweł
B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP