Re: Z pastą czy bez?

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 00:09:02 MET DST

Hey,

Cykuta wrote:
> Niewiele mnie interesuje w co wierzysz. Nie jestem, chłopcze, z tego
> świata, w którym uprawia się jakieś beznadziejne, sztubackie gierki z
> datami. Śmieszy mnie to, jak również podejrzenia o takie "wyczyny".

"chlopcze" ? wydajesz sie byc czlowiekiem kulturalnym ... a tu taka odzywka
wyrazajaca dezaprobate dla mojej osoby tylko dlatego ze zwrocilem Ci uwage.

> Owszem, obchodzi, ale to jednak nie żadna "religia". Jak widzisz
> odpowiadam pod cytatami, wycinam zbędne zdania itp. To są sprawy o
> znaczeniu istotnym, ważne dla przejrzystości tekstu, a zatem dla
> "ergonomii" całej korespondencji.

Chociaz tyle. Doceniam to.

> Nie sądzę, aby prawo korespondowania mieli tylko ci, którzy "obkuli
> się" z różnych delimiterów o OuoteFixów. Ja po prostu nie wiem co
> znaczą te terminy. I nie stosuję żadnej sygnaturki, tylko normalnie
> podpisuję się. Jak większość normalnych ludzi.

Wiekszosc normalnych dostosowuje sie do ogolnie panujacych zasad.

> No i co mi z tej wiedzy o twoim komputerze? Czy to mnie on służy, czy
> w ogóle mogę mieć z tego jakiś pożytek? Dla mnie to jak wystawianie

Alez oczywiscie ze mozna miec z tego jakis pozytek. Kilka dni temu spytal
mnie ktos na priva jak podkrecic karte graficzna bo akurat ma taka sama.
Wiec widzisz ... do czegos to sie przydaje.

> krasnala w ogródku, żeby sąsiedzi i przechodnie zwrócili uwagę na mój
> "stan posiadania"! Ale, oczywiście, jest wolność i każdy może sobie
> napisać co mu się żywnie podoba, mnie to nie przeszkadza. Ale proszę

Wlasnie po to jest sygnaturka. A jako ze to jest grupa sprzetowa chyba
sensowne wydaje sie umieszczania tam swojej konfiguracji ?

> też o równie liberalne (tolerancyjne) podejście do tego, co piszę ja.
> W końcu nie dla zabawy.

Absolutnie nie przeszkadza mi co piszesz ale nie lubie jak ktos sie "puszy"
(wole okreslenie "miota":) jak mu zwroca uwage. Dla mnie EOT (bo raczej nie
ma co ciagnac niepotrzebnie tego tematu ... wiesz juz co chciales wiedziec;)

--
Pozdrawiam, Paweł
B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP