Re: wentylator na karcie graficznej

Autor: bArt (nospam.bszspox_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 23:23:17 MET DST

> to ja spytam sie czy jest jakas mozliwosc na jakims slocie czy czyms
podpiac
> wentyl obok karty, bo kazdy wiec jak to jest w radkach 9100, ze tam sie
nie
> da nic przykrecic do samej karty.
>
> pzdr.

Cześć
    Tak się składa że mam 9100 i chłodzenie zrobiłem sobie w ten sposób:
http://republika.pl/bszspox/radmod.jpg . Wentylator to arctic cooling pro tc
80mm pracujący w zakresie 1000-2500rpm. U mnie max. prędkość jaką osiągnął
pod radeonem po kilku-godzinnym graniu to 1800rpm (czyli gorąco mu nie
było). Chłodzenie zrobiłem ze starej karty, odciąłem zupełnie część która
wchodzi do płyty głownej (trzyma się tylko na śrubce). Wentylator
zamocowałem gumowymi paskami (z dętki rowerowej). Po tygodniu pracy nie mam
z nim żadnych problemów (na standardowym chłodzeniu radeon często się
wieszał w grach).

--
pozdr, bArt