Re: GeForce4 Ti4200 vs Radeon9100

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 21:29:15 MET DST

qmodo claimed:
> stoje przed wyborem nowej karty graficznej; nie chce na nia wydawac wszystkich
> oszczednosci swojego zycia, wiec ustalilem sobie przedzial cenowy 400-500PLN;
>
> na chwile obecna waham sie pomiedzy nastepujacymi dwoma kartami (konkretne
> modele - zakupy bede robil w komputroniku):
> *GeForce4 Ti4200 - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4825
> *Radeon 9100 - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6100

Wogóle nie ma nad czym myśleć, GF jest wydajniejszy a 9100 za więcej niż
300zł to w tej chwili rabunek w biały dzień.

> GeForce jest w zasadzie mocniejszy, jednak wg testow (przynajmniej tych, ktore
> ja czytalem) nie jest duzo wydajniejszy od Radeona, a kosztuje sporo wiecej...

Jest dużo, dużo wydajniejszy - może poszukaj jeszcze...

> prosze o pomoc w wyborze sposrod w/w kart, a takze o sugestie w jaki inny
> sposob moglbym wydac te 500PLN (naturalnie na karte grafiki :)) - po
> przeczytaniu wielu testow/artykolow/recenzji nadal nie jestem zdecydowany...

Dając 400zł za tego radeona sporo przepłacisz w stosunku do jego
możliwości. Dając 520zł za GF przepłacisz, ale mniej.

Ja bym żadnej nie wziął tylko albo kupił coś za < 300zł albo dozbierał
do 900 (teraz już jestem mądry po tym jak dałem 420zł za tego radeona).

PS: zakładam że procesor >= 1.8GHz (athlon też)

--
ŻADNYCH patentów na oprogramowanie w Europie!
   Przeczytaj: http://www.ffii.org.pl/