Re: GeForce4 Ti4200 vs Radeon9100

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnij.to_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 20:59:03 MET DST

Hmm, ten Radek jak pewnie czytałeś miał rewelacyjne recenzje, jest
oczywiście szybszy od 9200.
Te chore numeracje :(. Jest to 8500 z nową nalepką. Co mnie zastnawia to
raczej tamten GF jest no name,
a to nie jest dobrze. Ja bym wziął Radka i pieniadze na proca przeznaczył,
bo na Twoim procku.
To raczej żadna z tych kart skrzydeł nie rozwinie, nawet GF2 nie pokaże co
umie. A faktem jest
że radek będzie miał lepszą jakość sygnału tv-out. Inna sprawa że ten Radek
jest ok IMO o 30-40 zł
za drogi, może to właśnei dlatego bo jest na zamówienie :>. Saphire to dobra
firma.

Pozdr,
Corvin