Re: Jaka - Stabilna Plyta Glowna

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 13:47:17 MET DST

Tomasz popełnił:

> Asusa, w pracy mam ten model tylko na chipsecie 685PE

865PE

> (teoretycznie
> wolniejszy od 785 o ok. 3%)

herezja

> , chodzi bardzo stabilnie po upgradzie BIOS-a.
> Internet tez bardzo wydajnie, SATA + IEEE1394 nie uzywalem.

> W domku mam P4 1,4GHz (podkrecony na 1,6) na sokiecie 423 i pamieciach
> RIMM, jesli chodzi o operacje kopiowania, roz-/pakowania itp. na duzych
> plikach przetwarzanych w calosci, to chodzi to szybciej od tego w pracy P4
> 2,8GHz HT (podkrecony na 3GHz)

A ilość tej pamięci? System i co stosujesz do rozpakowywania, bo naprawdę
od programu do programu wyniki są różne.

> (dyski identyczne), ale juz raczej nie
> dostaniesz w sklepie plyt i pamieci RIMM (a poza tym drogie to jest). Co
> do Photoshopie, Quarku - nie wiem.

Do zastosowań na dużych plikach i jednym użytkowniku to nie ma sensu.
Chyba, że naprawdę masz za dużo kasy. Co do płyty to przy przekroczeniu
pewnej kwoty np. 700 zł to pytania o stabilność są co najmniej dziwne.
Każda z tych płyt jest stabilna. Ja preferuję GigaByte, względnie tanio i
dobrze. Inna sprawa że na płycie i zasilaczu nie ma co oszczędzać.

--
Pozdrawiam,
Corvin