Re: bezposredni dostep do LPT w XP

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 13:39:49 MET DST

> Rozwiązaniem jest ustawienie klucza w rejestrze LPT Timeout na wartość np.
> 1. Standardowo jest chyba 20 co w wielkim skrócie powoduje, że drukarka
> zaczyna drukować po 20 sek. od momentu rozpoczęcia wydruku przez program
> (trochę masło maślane ale chyba rozumiesz o co chodzi )

hmm... u mnie jest raczej inna sytuacja ... drukara zawsze zaczyna drukowac
od razu tylko w czasie drukowania robi sobie przerwy kilka sec ... problem w
tym, ze nie dzieje sie to za kazdnym razem ... czasami potrafi przez 2
godzinki drukowac fakturki ok a pozniej nagle zaczyna zamulac i prawie po
kazdym ruchu glowicy sie zatrzymuje na sec ...