Re: Jaka - Stabilna Plyta Glowna

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 15:32:16 MET DST

Użytkownik "Corvin"
P4

> A ilość tej pamięci? System i co stosujesz do rozpakowywania, bo naprawdę
> od programu do programu wyniki są różne.

P4 1,4GHz (podkrecony na 1,6) RAM 384 MB
P4 2,8GHz (podkrecony na 3GHz) RAM 512 MB
HDD te same
Do pakowania uzywam Winrara, a roznice widze takze w progrmach do
sprawdzania CRC, nie sa to duze roznice ale mozna odczuc przy wiekszych
plikach. Przy czym na pierwszym kompie uzywam Intel Application Accelarator,
ktory znaczaco wplywa na szybkosc. Na drugim kompie IAA nie chodzi z
chipsetem 865PE.

pozdrawiam
Tomek