Re: Jaka Karta graficzna z VIVO ?

Autor: Gilmore34 (gilmore34_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 12:38:57 MET DST

Użytkownik "Jaras" <jar_w_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> W artykule 4076cdff$1_at_news.home.net.pl,

> co daje lepszą jakość:
> karta grafiki z VIVO, czy może zachwalany przez zwolenników kart TV
moduł
> BT878, w który wypsarzone są chyba najlepsze modele. OK ?

Hej.
To może i ja się wtrącę w tą dyskusję. Owszem wszelkie tunerki są dobre
tylko do oglądania TV na monitorze i to obojętnie czy jest to na układzie
BT... czy na układach Philipsa. Do zgrywania video tez się nadają ale tylko
pod warunkiem, że zgrany materiał będziemy oglądać tylko i wyłącznie na
monitorze. A dlaczego? A dlatego, że żaden tuner nie przechwytuje obrazu z
przeplotem. Jeżeli ktoś zechce tak zgrany materiał wypalić na DVD w celu
oglądania tego na TV to się strasznie rozczaruje jakością obrazu. Pół biedy
jak zgramy sobie tym sposobem jakiś film, bo przeważnie filmy i tak są bez
przeplotu, ale jak już zgramy sobie tą metodą materiał z kamerki, to będzie
to jedna wielka porażka. A teraz powiem jedną małą ciekawostkę. Miałem już
kilka modeli różnych kart z VIVO ale jeden model mnie bardzo zaskoczył.
WinFast A170 Pro VIVO. Zgrywa materiał z przeplotem. Zawsze myślałem, że
jest to cecha zarezerwowana tylko dla profesjonalnych kart video, a tu taka
miła niespodzianka.
Pozdrawiam i miłej dalszej dyskusji.