znikniecie 70GB danych

Autor: bartek (bartek_os_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 12:51:30 MET DST

podczas operacji na partycjach nawalil partition magic 8.0 :(((
efekt jest taki, ze zniknely 2 partycje, w sumie 70GB danych...
teraz pytanie jak to sprobowac odzyskac ? nigdy nie bawilem sie
programami do odzysku danych, za godzinke bede mial
easy recovery proffesional 6.0 tylko on pewnie bedzie chcial
robic dyskietke startowa a tak sie glupio sklada, ze nie dziala mi flop od
kilku dni :(

cos kiedys slyszalem, ze jak sie zalozy DOKLADNIE takie same (rozmiarowo)
partycje jakie byly przedtem, to tez mozna w taki sposob odzyskac dane,
mozecie mi poradzic co mam zrobic w takiej sytuacji ?

poza jednym dyskiem 80GB mam jeszcze drugi 20GB, czy easy recovery
zgrywa odzyskane dane na drugi dysk czy robi to w inny sposob ?
ten z ktorego zniknely partycje byl na NTFS