Re: krytyczne wyj., wieszanie sie, ipt.... co powodem? POMOCY!!

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 01:41:08 MET DST

4X3L popełnił:

> czy macie moze własne sygestie?

Dziwne to co mi przychodzi do głowy to nie lubią się grafa,
z płytą. BTW ta grafa je dużo więcej prądu od GF2 a kumpel
pewnie ma inną płytę. AGP też jest różnie zasilane na róznych płytach,
mozę Ty masz tylko stabilizator napięcia? A tak z innej beczki to masz
najnowsze detonatory. ehh, ja jednak wolę porządne płyty na intelu,
współczucia

--
Pozdrawiam,
Corvin