krytyczne wyj., wieszanie sie, ipt.... co powodem? POMOCY!!

Autor: 4X3L (4X3L_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 00:03:46 MET DST

witam
cos mi sie komp kopie i nie wiem co dokładnie. na poczatku miałem same
krytyczne wyjaktki, jeden za drugim.... wymieniłem zasilacz na chiefteka
(dzisiaj) .... ten to przynajmneij napiecia mi trzyma. ale podobna sytuacja:
błedy ochrony systemu i czasem choc rzadziej krytyczne wyjatki. myslałem ze
to ram lecz jak wsadziłem kosc qmpl pierwsze co sie pojawiło to krytyczny
wyj. powyciagałem szystko i odpiołem cdromy (została grafa płyta procek i
ramy) znów krytyczny wyjatek. ramy odrzuciłem bo tak samo działo sie na
innych - co prawda próbowałem 1 moze 2x. pomyslałem za grfika. wpiołem gf2 i
poszło, chodził. poszedłem do qmpla z moja karta (gf 4 ti 4400) i o dziwo
chodził bez zarzutu. wpiołm karte do siebie i znów sie cos kopie. albko
krytyczne albo program wykonał nieprawidlowa operacje... jutro mam miec na
swieta gf2 ale nie wiem czy to cos ta... tonacy nawet brzytwy sie chwyta...

czy macie moze własne sygestie?

płyte mam abita kr7, grafike GF 4 Ti 4400, procka to athlona 2000+xp na
starym rdzeniu, a ramy elixira 256Mb DDR :/ 266MHz, zasilacz chiefteka
360-302

pozd 4X3L