Re: jaki win os dla najlepiszej wydajnosci?

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 01:09:18 MET DST

> Podejrzewam, ze ta opinie uslyszales od kolegow na ulicy. Bo gdybys
> choc raz zainstalowal ten system i *prawidlowo skonfigurowal* nigdy
> bys nie chcial przesiasc sie na Win98. Ale pewnie za trudny w obsludze
> dla Ciebie wiec stad ta opinia. A fakt posiada duzo wiecej mozliwosci.
> Ci co ten system znaja, wiedza o co chodzi, natomiast Ty go chyba juz
> nie poznasz bo dla Ciebie to _knot_ wiec lepiej powstrzymaj sie od tak
> skrajnych i nieprawdziwych opinii. Zastanawiam, sie dlaczego odpisuje
> na takie posty, ale chyba dzis mam *taki* dzien. Mimo wszystko zycze
> [...]

IMO, to całą rodzinka 9x już jest nieco przestarzała i choć bardzo
zasłużona to powinna odejść do lamusa. Win ME ma system recovery (podobnie
jak XP),
dla mnie to upierdliwa cecha która je pamięć i którą należy wyłączyć.
A co do 98SE to jemu do dobrej pracy trzeba założyć od razu z 4 patche, albo
więcej.

--
Pozdrawiam,
Corvin