problem z nowym Maxtorem 120 GB 8MB keszu

Autor: ToNZi (cowasto_at_dziestam.nl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 00:53:34 MET DST

Witam!
zakupiłem sobie dzisiaj ten dysk z nadzieją na super wrażenia;)
OTO ON: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7398
Zainstalowalem i mam zasadniczo problemy z nim caly dzien :(
Wykryl go winxppro, ale dopiero po kilku probach i kombinowaniu z
odlaczaniem innego dysku. Jak juz go wykrył, to pochodził kilka godzin,
zrobiłem testy HDtachem, poprzegrywałem sobie niektóre pliki, dla testu
oczywiscie;)
No i nagle sobie patrze w total comandera, klikam na dysk a ten mi sobie
zniknął, po prostu się jakby odmontował:(
W partition magic mowi ze obszar jest "unallocated" , w biosie
przestawialem na rozne sposoby i jakos nijak nie daje sie sformatowac go
:( niemam czasu jechac jutro go oddac jako wadliwego a skonczyly mi sie
pomysly juz powoli...

Moze jednak cos umkneło mojej uwadze i jeśli ktoś mógłby mnie naprowadzić to
byłbym wdzięczny.

konf kompa:
40GB baracuda na ktorej wisi XPpro [PM]
120GB MAXTOR [SM]