Re: jaki win os dla najlepiszej wydajnosci?

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 10:35:07 MET DST

W dniu 2004-04-09 09:37, Wiesław Lubas postanowil napisac:

> "xxx" <ala_at_ala.pl> wrote in message

LOL
Chyba nigdy z niego nie korzystałeś więcej niż 1, 2 miesiące. A nawet
jeśli to z Ciebie marny administrator jeśli tak sądzisz. Najgorszy w
chwili obecnej jest Win 3.11, 95 ;-), 98 (bez SE, czyli wersja pierwsza).

> JA tez uwazam ME za najlepszy wybor. Przez dwa lata przed przejsciem na w2k
> (ze wzgledow sprzetowych nie warto bylo predzej) mialem ten system
> zainstalowany JEDEN RAZ.

Też korzystałem z ME i nie było żadnych problemów.

> A jak user lama to i najlepszy system schrzani.

100% racja.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-