Re: jaki win os dla najlepiszej wydajnosci?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 10:33:05 MET DST

Użytkownik "xxx" <ala_at_ala.pl> napisał w wiadomości

> w zyciu millenium, najgorszy knot ze stajni niebieskich okien

Ciekawe czy kiedykolwiek na nim pracowałeś czy tylko podchwyciłeś ogólną
opinię?
Używałem tego systemu dosyć długo i byłem bardzo zadowolony. Fakt, że ma
swoje za paznokciami, ale np. XP wkurza mnie znacznie bardziej (np. z tym
samoistnym przełączaniem klawiatur). Już nie wspomnę, że Millenium jest 3
razy bardziej multimedialny od 98, a gierki chodzą pięknie.