Re: Dysk twardy a gwarancja

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 00:43:57 MET DST


Użytkownik "Kronoss" <kronos80_at_op.pl> napisał w wiadomości
news:Sxjdc.393257$Or1.58858_at_news.chello.at...
> Zakupiłem parę m-cy temu Caviara 80 GB - chodził parę m-cy, potem jednak
> zaczęły się problemy - zaczął czasem gwizdać, potem zawieszał
kompiuter - po
> restarcie nie ładował systemu, pojawiały się kolejne bad sectory. Jest
na
> gwarancji ale (ups) zaginął mi gdzieś paragonik :/ Pytania dwa: czy tego
> typu problemy jw podchodzą pod gwarancję?

no jasne że tak - nawet 1 bad sector już jest podstawą

> Czy można zareklamować taki dysk
> nie mając paragonu (jest nalepeczka na dysku) - a jak tak to gdzie - do
> sprzedawcy, do serwisu (gdzie w W-wie jest serwis WD?)?
> Chyba trochę więcej pytań niż dwa :P Z góry thx za odpowiedzi - choć za
te
> negatywne mniej :P

a tego to nie wiem - zapytaj o to w sklepie gdzie go kupowałeś, może coś
poradzą



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:10:26 MET DST