Re: Dysk twardy a gwarancja

Autor: Zino (parczew_at_procommerce.lodz.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 12:17:41 MET DST


Marco napisał(a) w wiadomości: ...
>> Czy można zareklamować taki dysk
>> nie mając paragonu (jest nalepeczka na dysku) - a jak tak to gdzie - do
>> sprzedawcy, do serwisu (gdzie w W-wie jest serwis WD?)?
>> Chyba trochę więcej pytań niż dwa :P Z góry thx za odpowiedzi - choć za
>te
>> negatywne mniej :P

Witam. A czy dostałeś do dysku gwarancję??? - na gwarancji powinna być
pieczątka gwaranta i właśnie do niego z dyskiem sie udajesz. Chyba że nie
będziesz kożystał z gwarancji tylko z tzw.niezgodności towaru z umową, w tym
przypadku dysk niesiesz do sprzedawcy. Wejdz na stronke
www.fedracja-konsumentow.org.pl tam w dziale reklamacje jest bardziej
szczegołółowo na ten temat.
Pozdrawiam



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:10:30 MET DST